Buio
No video :(

Eminem - Lucky You ft. Joyner Lucas

EminemVEVO
Iscriviti
visualizzazioni 96 874 247
97% 2 277 732 53 241

From the album Kamikaze, out now: shady.sr/Kamikaze
eminem.com
facebook.com/eminem
twitter.com/eminem
instagram.com/eminem
eminem.tumblr.com
shadyrecords.com
facebook.com/shadyrecords
twitter.com/shadyrecords
instagram.com/shadyrecords
trustshady.tumblr.com
Music video by Eminem performing Lucky You. © 2018 Aftermath Records
vevo.ly/0XH5c8

Musica

Pubblicato il

 

13 set 2018

EminemLuckyYouAftermathRap

Condividi:

Condividi:

Scaricare:

Caricamento in corso.....

Aggiungi a:

La mia playlist
Guarda più tardi
Commenti 179 543
Ghostrevivalist
Cardi B and......Gods plan won against this, what a goddamn joke
LIL_UZI_FIRE
LIL_UZI_FIRE 2 ore fa
omg god eminem the dab bro
meat lover
meat lover 2 ore fa
i swear this is literally a masterfuld!!!! wow Em literally butchered everything so cleanly
Kyle 87
Kyle 87 2 ore fa
Can we get to 100 million view? Let's do this everybody!!!
Mark Marksanderson
Pay as always I have
JastonGWTV
JastonGWTV 3 ore fa
when you have good rhymes at school 3:56
Ni V
Ni V 3 ore fa
My friend says he didn't like this song He got hit by a bus My mom took my bike for some reason
Realist
Realist 3 ore fa
Shame this isnt cut down... If u want a shorter version it only gets removed from your playlist for copyright!
Ezeez33 Stop Motion Animation
"yo they've been copying since like the whole shit" Joyner Lucas 2018
Zach A.Z
Zach A.Z 4 ore fa
3:28 dat dab tho 😂
LiL TooTallTommy
Here before 100million
Autism
Autism 5 ore fa
Only Eminem and Joyner can dab in 2019
007 GUNNER TILL I DIE
Did he just said he sold his soul.smh.all you guys....smh
Narendra Somawat
Oh,,, no fuck God's plan,,,, fuck grammy,,,,
anil sari
anil sari 5 ore fa
Rap God
Charlie Blackett
Em dabs like a fucking weirdo fr.
Bram Zandberg
Bram Zandberg 6 ore fa
i am you biggest fan OMG
leon burström
damn this shit good this is real rap
akatsuki pain
akatsuki pain 6 ore fa
Fuck grammy Who needs Grammy when we've shady❤❤
SPGZ
SPGZ 6 ore fa
Get this to 100 million views
bxr7sb
bxr7sb 6 ore fa
What's in Eminems backpack *no body knows!!!*
bxr7sb
bxr7sb 7 ore fa
3:00-3:54 what did they do with these Monstars lmao😂😂😂
Pop Mihai
Pop Mihai 7 ore fa
This combo is great , but not even 10% as great as Eminem and Royce .
Austin Powerless
Sounds more like a Joyner song feat Em. That's not a bad thing, just felt more like his style
Najat Izziri
Najat Izziri 7 ore fa
Hey gays fuck b-t-s and the best rapers in the World is eminem
jonnymbuna
jonnymbuna 7 ore fa
Whats in ems backpack??
Jatin Jalandra
This one got robbed of a Grammy!
Taha Ahmed
Taha Ahmed 8 ore fa
My man is tryin' to swim 5:05
Kaiden Newman
Kaiden Newman 9 ore fa
3:44 really Marshall (Eminem)
DOBERMAN White Puppies
Its cholo not chulo lol tight song and video tho.
Shsjdoh Shjssij
Garbage
Kshitij Horizo
After this video gets 100M views, Eminem ties Rihanna for most videos on ITvid with 100M views(32)!!
Jaheim Jackson
2:47 3:42
jordano moraga
jordano moraga 10 ore fa
De que año vienen!!!!!!???? Eminem y joyner están a años luz del resto del mundo
Jake Shirley
Jake Shirley 10 ore fa
Back on my bullshit, my back to the wall Turn my back on you, all of you finished Back to these bullets, it's back to the job Pull my MAC out and all of you runnin' Back on my hood shit, it's back to the pushin' These packs and I'm actually pumpin' Can't fuck with you rappers, you practically suckin' You mighta went platinum but that don't mean nothin' I'm actually buzzin' this time Straight out the kitchen, I told 'em the oven is mine I do not fuck with you guys If I don't kill you, just know you gon' suffer this time I ain't no gangster but I got some bangers Some chains and some blades and a couple of nines Choppers and jammies, a partridge, a pear tree My twelve days of Christmas was nothin' but lies I run at you hard like a sumo (Sumo) They say I talk like a chulo (Chulo) I live in Mars, I'm not Bruno (Woo) Bitch I'm a dog, call me Cujo (Rah) You play your cards, I reverse on you all And I might just draw 4 like a Uno (Bup) Cállate boca mejor, maricón, little puto, and all of you culo (Joyner) They've invented a level up in the ghetto to get old Lookin' for somethin' I prolly can never find now Shit get relevant 'til 'nother beef die down In truth a nigga just really want me tied down I've been alone and I never needed nobody Just only me and my shotty, I'll tell these niggas to lie down Keep all the money, I never wanted the lifestyle I just pray to God that my son'll be alright now I said ain't no love for the other side Or anyone who ever want smoke (Joyner) When I die I'm goin' out as a underdog who never lost hope (Yeah) You in the wrong cab down the wrong path Nigga, wrong way, wrong road (Woo, woo) Snakes in the grass tryna slither fast I just bought a fuckin' lawn mower (Vroom!)
Jake Shirley
Jake Shirley 8 ore fa
I got a couple of mansions Still I don't have any manners You got a couple of ghost writers But to these kids it don't actually matter They're askin' me, "What the fuck happened to hip-hop?" I said, "I don't have any answers." 'Cause I took an L when I dropped my last album It hurt me like hell but I'm back on these rappers And actually comin' from humble beginnings I'm somewhat uncomfortable winning I wish I could say, "What a wonderful feeling!" "We're on the upswing like we're punchin' the ceiling!" But nothin' is feeling like anyone has any fuckin' ability To even stick to a subject, it's killin' me The inability to pen humility Ha-ta-ta ba-ta-ta, why don't we make a bunch of Fuckin' songs about nothin' and mumble 'em? Fuck it, I'm goin' for the jugular Shit is a circus, you clowns that are comin' up Don't give an ounce of a motherfuck About the ones that were here before you that made rap Let's recap, way back, MC's that wreak havoc on tape decks ADAT's, where the G Raps and Kanes at? We need 3 Stacks ASAP and bring Masta Ace back 'Cause half of these rappers have brain damage All the lean rappin', face tats, syruped out like tree sap I don't hate trap, and I don't wanna seem mad But in fact, where the old me at? The same cat That would take that feedback and aim back, I need that But I think it's inevitable They know what button to press or what lever to pull To get me to snap though (Lil' bitch) And if I pay it attention I'm prob'ly makin' it bigger But you've been takin' ya digs in the fuckin' back, ho (Get it?) On the brink, any minute got me thinkin' of finishin' Everything with acetaminophen and reapin' the benefits I'm asleep at the wheel again As I peak into thinkin' about an evil intent Of another beat I'ma kill again 'Cause even if I gotta end up eatin' a pill again Even ketamine or methamphetamine with the minithin It better be at least 70 to 300 milligram And I might as well 'cause I'ma end up bein' a villain again Levels to this shit, I got an elevator You could never say to me I'm not a fuckin' record breaker I sound like a broken record every time I break a record Nobody could ever take away the legacy I made, I never cater Motherfucker, now I got a right to be this way I got spite inside my DNA But I wrote 'til the wheels fall off, I'm workin' tirelessly, ayy It's the moment y'all been waitin' for Like California wishin' rain to pour In that drought, y'all been prayin' for My downfall from the 8 Mile to the Southpaw Still the same Marshall, that outlaw That they say as a writer might've fell off I'm back on that bull like the cowboy
Chriz Watts
Chriz Watts 10 ore fa
i watched 10 seconds of lil pump. now im here for therapy..
GAMER 2006
GAMER 2006 10 ore fa
Bully theme song
E. Ruiz
E. Ruiz 10 ore fa
Jay-Z killed auto tune. Eminem killing mumble rap. Joyner is badass on this track.
Souptik Das
Souptik Das 10 ore fa
eminem = Rapgod!!!!!!
Sean safari
Sean safari 11 ore fa
He wearing level 2 & 3 in sanhok & some zombies too wtf 💣
TbreN den
TbreN den 12 ore fa
They need a album called Joynem Read More.. I know stolen idea i don’t give a f..
Noah Pilcher
Noah Pilcher 12 ore fa
i showed this to joseph bowles now he doesnt have aids
Henge Dude
Henge Dude 12 ore fa
5:16 fabulous 😂😂😂
The Ging
The Ging 13 ore fa
Eminem u rock man
Ohyouri& Black
Ohyouri& Black 13 ore fa
From experience, If Eminem lines come before your's you are out and If he drops after you, people literally forget your lines. EM is still the GOAT, but respect to Joyner, he held his own.
Beasty
Beasty 13 ore fa
when mo bamba got more views then this u realize how stupid humans are
Ludde Persson
Ludde Persson 13 ore fa
They could overthrow the rap industry with that army
Tony Montana
Tony Montana 14 ore fa
rap god
Simo lemo
Simo lemo 14 ore fa
I'm impressed from Joyner
Akhjan Yerkin
Akhjan Yerkin 14 ore fa
if lucky you hit 100mil em will tie with Rihanna for the artist with most mv views that exceed 100mil with 32 so support the king. and subscribe to pewdiepie.
AB
AB 15 ore fa
Hey stans go to 'ET life style' for some amazing facts and current news about eminem, lets reunite the stans before Slim Shady LP2
AB
AB 15 ore fa
Let's take it to 100m
AB
AB 15 ore fa
Come on stans !
PRK BGG
PRK BGG 15 ore fa
I'm here to get this video to 100 million views, who's with me?!?!?!!
samuel moore ttito
Em come to south America please
MoselaChipa
MoselaChipa 15 ore fa
Lucky me--- I get to witness eminem through the ages. I will be able to tell my grandchildren about him from first-hand terms. LUCKY ME!
Aryan Dewan
Aryan Dewan 15 ore fa
100 million here we come!
matt Mullins
matt Mullins 15 ore fa
bonnings vampires colt blue upper hilham
anita3112
anita3112 16 ore fa
Let's take this over 100 mil
illiyan shah
illiyan shah 17 ore fa
February 2019 ??
Rolltrain420
Rolltrain420 17 ore fa
Fuck Farty B she didn’t deserve that Grammy.
Santosh Stanley
Santosh Stanley 18 ore fa
Kings never die
Agencia Pudimé
Agencia Pudimé 19 ore fa
#RapGod 🐐🔥
Agencia Pudimé
Agencia Pudimé 19 ore fa
#KingOfHipHop 🐐🔥
Dishonored Ghostyy
Joyner has nice bars but his voice I don’t like and I can’t put my finger on it. I think it’s his tone I think.
Black Lives Matter
Who's still here in 2019???
Head__ Trip__
Head__ Trip__ 19 ore fa
This shit don’t need a Grammy it’s still a classic 💯💯💯
Head__ Trip__
Head__ Trip__ 19 ore fa
Come on let’s get to 100 mil and get Em another record
boss cool
boss cool 20 ore fa
100milion complete please people
Abhinav Jamwal
Abhinav Jamwal 20 ore fa
Almost a billion views. No matter how much you listen to this, it's getting better every time.
Termite Gamer
Termite Gamer 20 ore fa
Eminem *the phenomenal*
manyfrostbite 1
manyfrostbite 1 20 ore fa
THE BEST PART STARTS AT 1:56
TotalBlank
TotalBlank 21 ora fa
Everybody here thinking this shit should've won a Grammy and Eminem has been saying "Fuck the Grammys" for years now man.. He doesn't give a fuck.
Meng Kh
Meng Kh 21 ora fa
2X speed
D1CEY / Imperial Gaming
Who else listened to Joyner before this song?
Grown & Sexy
Grown & Sexy 21 ora fa
GO EM!!!! HELL YEAH TELL EM!! 💥❤️💯👑
FireFox - Roblox,Dota2 and More
The Two Legend :')
M Sparrow
M Sparrow 22 ore fa
Lucky me😌
Bleachartist v2
Bleachartist v2 22 ore fa
who else is disappointed that you just saw the greatest rapper of our generation just dab
Sky Rafaello Obusan
3:43 Happy to know he still has Shady inside of him :)
bhc
bhc 23 ore fa
This song is ...eh
Erooll Shaini
Erooll Shaini 23 ore fa
Best shit bro no Body has nothing on you you 2 are bad ass other wanna be rapper allways show ass and shit
Nightcore X
Nightcore X 23 ore fa
❤🙏🤘⚡🇦🇽🇮🇳🇮🇳
Haneen Alhmoud
Haneen Alhmoud 23 ore fa
the grammy wasnt big enough for this
KlutchChr1s
KlutchChr1s 23 ore fa
how does have less than 100 mill but all these terrible washed up pop radio songs have more views than people on earth? smh
N C K
N C K Giorno fa
fire
Jazisday
Jazisday Giorno fa
*Best dub 2019* 💖 EMINEM🇮🇳
Anonymous
Anonymous Giorno fa
#Emforpres2020
Carl-Etienne corbeil-fiset
great song but go see Petit Garcon by Little Man
John Chadwick
John Chadwick Giorno fa
You Are Never Gunna Guess Who The Best Person In The World Is Look at the first two words 500 likes please
Danny Dwayne
Danny Dwayne Giorno fa
... Tha Best by Far ...
JWAgona323
JWAgona323 Giorno fa
Rod to 100M views!
RainbowRock 350
RainbowRock 350 Giorno fa
You can't understand mumble rappers. But you also can't understand Eminem... because he's too fast
Kaiden Newman
Kaiden Newman 9 ore fa
RainbowRock 350 but em is lyrical so he good
Vlad-Ovidiu Adam
That guy in the break of the video....that was Slim Shady. Now I feel like watching older Eminem videos like Purple Hills, My name is and guilty conscience. Matter of fact ...I will. Thank you so much for the upload!
3,533,944
3,533,944 Giorno fa
Let's get this to 100 million
Thomas Allen
Thomas Allen Giorno fa
I gotta find a good studio to train. Brisbane Rapture was pretty swt mate.
Jatin Jalandra
Jatin Jalandra Giorno fa
Let's get this to 100 million ASAP! Em will the tie Rihanna as the artist with most 100m+ views videos!!!!🔥🔥🔥🔥
Stephan Matthee
Stephan Matthee Giorno fa
Where is Busta Rhymes? He is missing 🤔
Koray Dalman
Koray Dalman Giorno fa
Should've won song of the year...
aaron ylaya
aaron ylaya Giorno fa
GET THIS VIDEO OVER 100MIL VIEWSSS
Padacinha
Padacinha Giorno fa
''I live in Mars I'm not Bruno!' damnnn Joyner'
Prossimi video