Buio
No video :(

Eminem - Venom

EminemVEVO
Iscriviti
visualizzazioni 185 862 341
97% 3 884 900 115 004

Listen to Venom (Music From The Motion Picture), out now: smarturl.it/EminemVenom
eminem.com
facebook.com/eminem
twitter.com/eminem
instagram.com/eminem
eminem.tumblr.com
shadyrecords.com
facebook.com/shadyrecords
twitter.com/shadyrecords
instagram.com/shadyrecords
trustshady.tumblr.com
Dir: Rich Lee
Producer: Justin Diener & Kathy Angstadt
Production Company: Drive Studios
Director of Photography: Christopher Probst
Production Designer: Charles Infante

Music video by Eminem performing Venom. © 2018 Aftermath Records
vevo.ly/l4nX93

Musica

Pubblicato il

 

5 ott 2018

EminemVenomAftermathRap

Condividi:

Condividi:

Scaricare:

Caricamento in corso.....

Aggiungi a:

La mia playlist
Guarda più tardi
Commenti 244 083
Go! Apk
Go! Apk 28 minuti fa
very crazy
Paul Garland
Paul Garland 32 minuti fa
Bad ass em our should I say GOAT. Love all your music. Seen you in 99 in s concert lakewood Atlanta. It was 🔥 back when you mooned everyone. At the end of the concert I threw some meds on stage just like everyone else crazy. You are my hero em. I really wish I could meet you in person it's a dream like you had when you wanted to be famous so feel me out. Just talk to you like a regular person. I'm a true fan of all your music and emotions
Xz_Gamer boi_zX
Xz_Gamer boi_zX 43 minuti fa
Can i Get 10,000 Subscibers without any reason :/
Dinal Gaming
Dinal Gaming 51 minuto fa
I think I got a Sun burn from this because its fire ♨ Like= if u agree
Rohit Sharma
Rohit Sharma 54 minuti fa
(That's how I look like when I am listening to Eminem songs in public and trying to imitate the rap) minus the background music
Tri Brata
Tri Brata 55 minuti fa
145 milion pregleda
Audie Abraham
That kid thinks he's the shit
Hassan Abdullah
MasAllah
James Ray Mc Cubbin
True Eminem unleashed
Hani Gamaene
Eminem Ur the best forever man
Ray Best
Ray Best Ora fa
🔥 🔥 🔥 i like it.. wish he had them dancing
allan smith
My favorite rapper of all time hands down
Smokey Devilbitch
This is so good I think he did better then any other raps he’s the god of the demons to face there fear man! This is just so funny badass so lit I would give him so many likes. 😤👌🏼
Dr3d
Dr3d Ora fa
i'm scared from 2:09
Karthick Logan
Eminem has explained the whole movie in this song... Sorry for my grammar...
Jian Lima
Jian Lima Ora fa
Não esperava menos, vindo do Deus do Rap😊❤
Radek Sabatka
this song is best
Douglas Alves
😂😂
Massimiliano Loscialpo
We are Venom. We are Eminem.
wonderlust asap
I got a song filled with shit for the strong-willed When the world gives you a raw deal Sets you off 'til you scream, "Piss off! Screw you!" When it talks to you like you don't belong Or tells you you're in the wrong field When something's in your mitochondrial 'Cause it latched on to you, like- [Verse 1] Knock knock, let the devil in Manevolent as I've ever been, head is spinnin' This medicine's screamin', "L-L-L-Let us in!" L-L-L-Like a salad bowl, Edgar Allan Poe Bedridden, shoulda been dead a long time ago Liquid Tylenol, gelatins, think my skeleton's meltin' Wicked, I get all high when I think I've smelled the scent Of elephant manure-hell, I meant Kahlúa Screw it, to hell with it, I went through hell with accelerants And blew up my-my-myself again Volkswagen, tailspin, bucket matches my pale skin Mayo and went from Hellmann's and being rail thin Filet-o-Fish, Scribble Jam, Rap Olympics '97 Freaknik How can I be down? Me and Bizarre in Florida Proof's room slept on the floor of 'da motel then Dr. Dre said, "Hell yeah!" And I got his stamp like a postcard, word to Mel-Man And I know they're gonna hate But I don't care, I barely can wait To hit 'em with the snare and the bass Square in the face, this fuckin' world better prepare to get laced Because they're gonna taste my- [Chorus] Venom, (I got that) adrenaline momentum And I'm not knowin' when I'm Ever gonna slow up and I'm Ready to snap any moment I'm Thinkin' it's time to go get 'em They ain't gonna know what hit 'em (W-W-When they get bit with the-) Venom, (I got that) adrenaline momentum And I'm not knowin' when I'm Ever gonna slow up and I'm Ready to snap any moment I'm Thinkin' it's time to go get 'em They ain't gonna know what hit 'em (W-W-When they get bit with the-) [Verse 2] I said knock knock, let the devil in Shotgun p-p-pellets in the felt pen Cocked, fuck around and catch a hot one It-it's evident I'm not done V-Venomous, the thoughts spun Like a web and you just caught in 'em Held against your will like a hubcap or mud flap Beat strangler attack So this ain't gonna feel like a love tap Eat painkiller pills, fuck up the track Like, what's her name's at the wheel? Danica Patrick Threw the car into reverse at the Indy, a nut crashin' Into ya, the back of it just mangled steel My Mustang and the Jeep Wrangler grill With the front smashed, much as my rear fender, assassin Slim be a combination of an actual kamikaze and Gandhi (Gandhi) Translation, I will probably kill us both When I end up backin' into ya You ain't gonna be able to tell what the fuck's happenin' to ya When you're bit with the- [Chorus] Venom, adrenaline momentum And I'm not knowin' when I'm Ever gonna slow up and I'm Ready to snap any moment I'm Thinkin' it's time to go get 'em They ain't gonna know what hit 'em (W-W-When they get bit with the-) Venom, (I got that) adrenaline momentum And I'm not knowin' when I'm Ever gonna slow up and I'm Ready to snap any moment I'm Thinkin' it's time to go get 'em They ain't gonna know what hit 'em (W-W-When they get bit with the-) [Verse 3] I said knock knock, let the devil in Alien, E-E-Elliott phone home Ain't no telling when this chokehold On this game will end, I'm loco Became a Symbiote, so My fangs are in your throat, ho You're snake-bitten with my-venom With the ballpoint pen I'm Gun cocked, bump stock, double-aught, buckshot Tire thumper, a garrote, tie a couple knots Fired up and caught fire, juggernaut Punk rock, bitch, it's goin' down like Yung Joc 'Cause the Doc put me on like sunblock Why the fuck not, you only get one shot Ate shit 'til I can't taste it Chased it with straight liquor Then paint thinner, then drank 'til I faint And awake with a headache And I take anything in rectangular shape Then I wait to face the demons I'm bonded to 'Cause they're chasin' me but I'm part of you So escapin' me is impossible I latch onto you like a-parasite And I probably ruined your parents' life And your childhood too 'Cause if I'm the music that y'all grew up on I'm responsible for you retarded fools I'm the super villain Dad and Mom was losin' their marbles to You marvel that? Eddie Brock is you And I'm the suit, so call me- [Chorus] Venom, (I got that) adrenaline momentum And I'm not knowin' when I'm Ever gonna slow up and I'm Ready to snap any moment I'm Thinkin' it's time to go get 'em They ain't gonna know what hit 'em (W-W-When they get bit with the-) Venom, (I got that) adrenaline momentum And I'm not knowin' when I'm Ever gonna slow up and I'm Ready to snap any moment I'm Thinkin' it's time to go get 'em They ain't gonna know what hit 'em (W-W-When they get bit with the-)
HE NEED SOME MILK!!!!!
*VeNoM* VENOM (Music Video)
HE NEED SOME MILK!!!!!
*V*e*N*o*M*
ItzDrayton ¿¡
Why do the people and even the dog have to have there faces and talk his lyrics? Lol 😂
Thorin Oakenshield
Marshal Brock
farhan khayla rara
Hey , That's Obama
Erika Matos
Erika Matos 2 ore fa
Só eu brasileira nessa música
Bg Masters
Bg Masters 2 ore fa
This is so beautiful song. I love this!!!
VaRUKO NANDEZ
VaRUKO NANDEZ 2 ore fa
the first guy has a Larry-Laurent from Les Twins vibe so hard.
H Icarus
H Icarus 2 ore fa
Trump is the Antidote... Fuck this clown
Justine Levin
Justine Levin 2 ore fa
Yap its willian
Justine Levin
Justine Levin 2 ore fa
Yap its willian
ash bently
ash bently 2 ore fa
Funny because this song has 3 times the amount of views that the venom trailer in half the time
Jaden Smith1
Jaden Smith1 2 ore fa
this is why im in a mental hospital this song is my story j$ out
Seven Teen
Seven Teen 3 ore fa
0:48 the best part😍
Patryk Chmielewski
Where is Sia?? She should Dance!!!
MN logo creative image. Choose One:1. M2K
Still U.E., on You. MANCHESTER mothers Also. BUt you know that. Let’s start.
Deckard Wick
Deckard Wick 3 ore fa
I dont know what is better The movie or the song haha 🔥🔥
Maxence Oudin
Maxence Oudin 3 ore fa
Pas un seul français écoute cet music
EliteHunting1911
G.O.A.T.
kolsuz
kolsuz 4 ore fa
ohh so good
Tessiake Tess
Tessiake Tess 4 ore fa
185M views in 2 months. Crazy 👌🏻
Cuzzi PH
Cuzzi PH 4 ore fa
Eminem will not complete 50 Years old he will die,:(
Mason Morgan
Mason Morgan 4 ore fa
when I have a bad day or when I'm angry I listen to this
Iftikhar Arif
Iftikhar Arif 4 ore fa
Great video
Chad Solomon
Chad Solomon 4 ore fa
Epic video
Hayley Marie
Hayley Marie 4 ore fa
Makes me laugh all the hate em gets and he just dusts it off and comes back with the venom to shut you bitches up!
gforse daniel
gforse daniel 4 ore fa
back again
Sachin Sharma
Sachin Sharma 4 ore fa
Still Taking all rappers school.... The real Slim Shady is here... Knock Knock!! Rap God is here
Kayleigh Woo
Kayleigh Woo 5 ore fa
yes venom is our hero and friend
StationToPlay
StationToPlay 5 ore fa
Can’t Wait To See Eminem Destroy Gucci Mane Like MGK 🔥
Simba The Magnificent
With every battle I've fought to every war I've won with the aderinaline that flowed within my vanes they didn't know what hit em when they got bit with my venom RROOOAAR!!!!!🔥🐯🔥
Albert Einstein
Minem
Shahryar Asghari
Best one in the business❤
Я есть GAMER!
1 41 venom
Su Geun Choi
Su Geun Choi 6 ore fa
Venom is not a parasite, it is our friend
David Milatovic
Why so many dislikes?
Derreck Z
Derreck Z 7 ore fa
Lit
Trito Trolito
Trito Trolito 7 ore fa
Eminem stay strong !
Reynaldo Cadavillo
good. song. venom
red death
red death 7 ore fa
What happened to the white women in the car
Raphael Solano
I need my battery life all the way charged up too the maximum too workout my muscles! I love this VENOM song it just pumps me up totally primal!Eminem kicks ass take it too the next level!💯💯💯✔✔✔✔🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚
Brienna Pratschner
Eminem never fails to impress. Like always, this is awesome.
გიორგი ბუაძე
omg crazy remix
alberto balacco
The way I see it WE can di whatever WE want!
Osman Cidacı
Osman Cidacı 7 ore fa
VENOM👍👍👍
TheGeechman
TheGeechman 7 ore fa
Haha mgk never ever stood a chance. He’s gotta swing high just to hit’em in the knees
Kosta Ivanov
Kosta Ivanov 8 ore fa
Best music
Mark Anthony Escayo
I HAD POWER SURGE UP WHEN I LISTENING TO THIS...😈😈😈 VENOM!
Akshay Sharma
Akshay Sharma 8 ore fa
Can we make this video 200 M before 2019
logan alfoz
logan alfoz 8 ore fa
Best bit is 3:58
StepOne
StepOne 8 ore fa
This rap is shit, where are the women, guns, money, cars, jewerly? who cares about a train?
ANoNyMoS HaCKeR
You should've put Stan Lee on it.BUT IT'S TOO LATE.
mobile legends pro
We are dc the rest is up and running by to get the money I t I have been a little busy but if I do the know if there in the next week I can save me and my family and friends to come to your place to go and get a lot done the rest are all in agreement to the next step to I have a minute please I have to know how many you need me please let the dogs I t to the next step to the next step to the next step to the next step to the next step to the next step to the most beautiful woman in the world and I will be there at noon so I can get to the office and I will be there at noon so I can get to the office and I will be there at noon on Saturday so often that make me ur the next step to the most beautiful woman in the world is the next time as well I have a good friend to me ur the rest is the next time and for the first week in the evening I am going on vacation the week of the 13th and 14th and 15th of December so we can save me a seat on to it for me and I'll get to work and I will get to see you soon I hope I will be in making a ride home with you and I need to get to the bottom is the most part I have been
Crazy Boy Mehedi Crazy Boy Mehedi
👌👌👌👌👌👌
Leonel Valle
Leonel Valle 9 ore fa
😠😎
Kaybrie G.
Kaybrie G. 9 ore fa
Is it me or all the songs I here of Eminem he’s always seems mad?
Bossmosser 342
Bossmosser 342 10 ore fa
Aka VEMIN3M
play nub
play nub 10 ore fa
Eaw
KayLani Lynette
KayLani Lynette 10 ore fa
i watched the movie its good
Ramazan Bodur
Ramazan Bodur 10 ore fa
Ne güzel venom diyor öyle
Lipzig Schweitzer
I'm glad Eminem pops up every couple years just to remind the kids that rap is supposed to be a spoken word story with rhyming sections. No autotuning, no random sound effects, no kesha guest vocals.
INDRASHIS DUTTA [ AAOBHAN ENTERTAINMENT ]
But sir you are ruling our heart
INDRASHIS DUTTA [ AAOBHAN ENTERTAINMENT ]
Eminem should need to rule ITvid
mulugeta eshetu
mulugeta eshetu 10 ore fa
i think in 4:18 em try to lough hehe.. i saw it em r u try"n to control...
Lucho De Lio
Lucho De Lio 11 ore fa
in 1.25 sounds pretty good too.
Sebastian Americo Barrantes Diaz
I love this song!!! >:D
Exitar
Exitar 11 ore fa
No one rivals Emenem, no one!!!.
Brendan Walsh
Brendan Walsh 11 ore fa
Looks like Em snapped... again
Brodymoto
Brodymoto 11 ore fa
Holy shit
ssr1680
ssr1680 11 ore fa
Eminem gonna end Gucci mane career if Gucci keeps getting out of pocket
Milagros Hermansson
Si enfermarme significa que pueda rapear como eminem, CONTAGIENME
Lisbeth Castillo
Nada mal me encantó la canción
RaF D2
RaF D2 11 ore fa
1:42
Sanjana Gimhan
Sanjana Gimhan 11 ore fa
2019 whaiting ❤️🔥
Joseph Lagasse
Joseph Lagasse 11 ore fa
When you use face swap
itzArcticz / Reverse
i honestly like older eminem songs
CHRISDWIN MAGLANGIT
that's my favourite cartoons😃🤣🤣
Raul Zamora
Raul Zamora 12 ore fa
F. N. Knowledge is butz and hurt. Dr. Em. I'm from the field picker. Cool shit.
nike harley
nike harley 12 ore fa
Thanks em! I missed you! Damn, that's good!
Marvel Magic
Marvel Magic 12 ore fa
2:08 When you have school
Prossimi video
Eminem - Fall
3 mesi fa